Mobil Jet Oil II opak. 0, 946 L
Cena:
102,00 PLN netto
125,46 PLN
Producent:
Mobil
Status:
Dostępny
Wysyłka:
18,45 PLN brutto (przedpłata) 24,60 PLN brutto (pobranie)
Opis produktu
Mobil Jet Oil II jest wysokiej jakości olejem do gazowych turbin lotniczych opartym na bazach syntetycznych z pakietem unikalnych dodatków uszlachetniających. Charakteryzuje się doskonałą odpornością termiczną , oksydacyjną oraz na tworzenie osadów zarówno w fazie ciekłej jak i w odparowanej. Także posiada doskonałą odporność na pienienie. Efektywna temperatura pracy dla tego oleju mieści się w granicach od -40 do + 204 st. C Mobil Jet Oil II został opracowany do lotniczych silników gazowych zarówno w sektorze cywilnym jak i wojskowym, gdzie wymaga się spełnienia specyfikacji MIL-PRF-23699. Jest także rekomendowany do zestawu silników z lotniczymi turbinami gazowymi stosowanymi w przemyśle i marynarce.
Minimum logistyczne to 24 szt. i wielokrotność. W przypadku zapotrzebowania na mniejsze ilości prosimy o kontakt.
Specyfikacje i dopuszczenia
Mobil Jet Oil II posiada następujące aprobaty producentów: | |
Engines | |
-Honeywell/Lycoming-Turbine engines | X |
-Rolls-Royce/Allison Engine Company | X |
-CFM International | X |
-General Electric Company | X |
-IAE International | X |
-Pratt and Whitney Group | X |
-SNECMA | X |
-Pratt and Whitney, Canada | X |
-Rolls-Royce Limited | X |
-Honeywell/Garrett-Turbine Engine Company | X |
-Turbomeca | X |
Accessories | |
-Honeywell-Auxiliary power units and air cycle machines | X |
-Hamilton Standard-Starters | X |
-Hamilton Sundstrand corp.- APUs, Constant-speed drives and integrated-drive generators | X |
Mobil JetOil II | |
Approved against Mil-PRF-23699F-STD | X |
PRI-QPL-AS5780/SPC | X |
Typowa charakterystyka fizykochemiczna
Viscosity | |
cSt @ 40ºC (102ºF) | 27.6 |
cSt @ 100ºC (212ºF) | 5.1 |
cSt @ -40ºC (-40ºF) | 11,000 |
% change @ -40ºC after 72 hours | 0.15 |
Pour Point, ºC (ºF), ASTM D 97 | -59 (-74) |
Flash Point, ºC (ºF), ASTM D 92 | 270 (518) |
Fire Point, ºC (ºF) | 285 (545) |
Autogenous Ignition Temp, ºC (ºF) | 404 (760) |
TAN (mg KOH/g sample) | 0.03 |
Density @15 ºC, kg/l, ASMT D 4052 | 1.0035 |
Evaporation Loss, % | |
6.5 hr @ 204ºC, 29.5 Hg | 3.0 |
6.5 hr @ 232ºC, 29.5 Hg | 10.9 |
6.5 hr @ 232ºC, 5.5 Hg | 33.7 |
(Equals pressure @ 40,000 Ft. altitude) | |
Foam, ml | |
Sequence I, 24ºC | 8 |
Sequence II, 93.5ºC | 10 |
Sequence III, 75ºC (after 200 F test) | 8 |
Foam Stability, after 1 min settling, ml | 0 |
Rubber Swell | |
F Rubber, 72 hr @ 204º C, % | 15.6 |
H Rubber, 72 hr @ 70ºC, % | 16.4 |
Sonic Shear Stability, KV @ 40ºC, change, % | 0.9 |
Ryder Gear, Ave. lb/in % Hercolube A | 2750 ,115 |
Źródło: www.mobil.pl
Komentarze