Mobil Chassis Grease LBZ to wysokiej jakości smar o półpłynnej konsystencji. Zachowuje płynność w niskich temperaturach. Charakteryzuje się dobrą przyczepnością i odpornością na wymywanie wodą. Posiada pakiet dodatków przeciwzużyciowych i własności antykorozyjne. Można go stosować w przewodach tłoczących smar - nawet o dużej długości. Jest zalecany do centralnych układów smarowania występujących w maszynach użytkowych oraz w pojazdach samochodowych.Najważniejsze zalety i korzyści- znakomita ochrona przed korozją i rdzą;- zachowanie właściwości nawet podczas kontaktu z wodą;- utrzymanie przyzwoitej pompowalności także w niskich temperaturach;- ochrona przed zużyciem i kontrola wydzielania smaru, a tym samym redukcja kosztów pracy i napraw sprzętu;- zmniejszone nakłady na eksploatację dzięki niższemu zużyciu i oszczędnemu stosowaniu w centralnych układach smarowania;- redukcja zużycia podczas pracy urządzeń przy dużych wibracjach i obciążeniu. Zalecane zastosowanie- centralne układy smarowania - zarówno w maszynach roboczych, jak i pojazdach samochodowych, które korzystają ze smarów półpłynnych;- centralne układy smarowania w pojazdach pracujących w temperaturach roboczych z zakresu: od –50°C do 100°C;- systemy smarowania Willie Vogel AG, Berlin (w temperaturze do -25°C );- systemy smarowania Mercedes Benz (Blatt264).
Źródło: www.mobil.pl