0

Seria Mobilith SHC

MOBILITH SHC 220 opak. 0,38 Kg

MOBILITH SHC 220 opak. 0,38 Kg
Cena: 45,00 PLN netto 55,35 PLN
Producent: Mobil
Status: Dostępny
Wysyłka: 18,45 PLN brutto (przedpłata)
24,60 PLN brutto (pobranie)
Opis produktu

Seria Mobilith SHC to najwyższej jakości, w pełni syntetyczne smary, dedykowane do szerokiego zakresu zastosowań w skrajnych temperaturach i warunkach pracy. Charakteryzują się optymalnym przyleganiem, stabilnością strukturalną i wytrzymałością na działanie wody. Stosowane w przemyśle, transporcie samochodowym i gospodarce morskiej.

Wybrane zalety i możliwe korzyści
- Najlepsze zabezpieczenie przed zużyciem, rdzą i korozją.
- Niski współczynnik trakcji.
- Znakomita skuteczność zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach.
- Obejmuje zarówno niskie jak i wysokie klasy lepkości oleju.
- Wyśmienita stabilność strukturalna w obecności wody.
- Optymalna odporność na wysokie temperatury i odporność na utlenianie.
- Niska lotność.

Zastosowania
- Mobilith SHC 100 jest smarem przeciwzużyciowym do pracy pod wysokim obciążeniem, zalecanym do wykorzystania w wysokoobrotowych silnikach, takich jak silniki elektryczne, gdzie wymagane jest zmniejszone tarcie, niskie zużycie i dłuższa wytrzymałość. Jest to smar klasy NLGI 2/ISO VG 100 z syntetycznym olejem bazowym. Jego temperatura pracy wynosi od -40º C* do 150ºC.
- Mobilith SHC 220 jest smarem uniwersalnym typu EP rekomendowanym do wymagających zastosowań motoryzacyjnych i przemysłowych. Oparty na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 220. Smar Mobilith SHC 220 najlepiej funkcjonuje w przedziale temperatur od -40º C* do 150ºC.
- Mobilith SHC 221 jest smarem uniwersalnym typu EP, wykorzystywanym przy wysokich obciążeniach, polecany do ciężkich zastosowań motoryzacyjnych i przemysłowych, gdzie wykorzystuje się centralne systemy smarowania. Oparty na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 220. Smar Mobilith SHC 221 najlepiej działa w przedziale temperatur od -40º C* do 150ºC.
- Mobil SHC 460 jest smarem klasy NLGI 1,5 na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 460, rekomendowanym do działania w warunkach wysokich obciążeń. Smar ten jest zalecany do użytku w ciężkich zastosowaniach przemysłowych i morskich. Smar ten umożliwia znakomitą ochronę łożysk w warunkach wysokiego obciążenia przy niskich lub średnich prędkościach i tam, gdzie woda jest czynnikiem krytycznym. Mobilith SHC 460 wykazał się optymalnym działaniem w hutach, maszynach papierniczych i na statkach. Zalecany zakres temperatur pracy od -30º C* do 150ºC.
- Mobilith SHC 1000 Special jest smarem klasy NLGI 2 opartym na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 1000 wzbogaconym dodatkami smarów stałych takimi jak 11% grafitu i 1% disiarczku molibdenu w celu zagwarantowania maksymalnej ochrony elementów ślizgowych i tocznych łożysk pracujących w granicznych warunkach smarowania. Produkt ten został zaprojektowany, aby wydłużyć żywotność łożysk w warunkach wyjątkowo małych prędkości i wysokich temperatur. Rekomendowany zakres temperatur pracy: od -30°C* do 150°C przy zachowaniu zastosowanych okresów wymiany smaru.
- Mobilith SHC 1500 to smar klasy NLGI 1,5/ISO VG 1500, oparty na syntetycznym oleju bazowym. Polecany jest do stosowania w łożyskach z komponentami ślizgowymi i tocznymi pracującymi przy wyjątkowo niskich prędkościach, dużych obciążeniach i w wysokich temperaturach. Zalecany zakres temperatur pracy: od -30°C* do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Ciągłe smarowanie przy użyciu Mobilith SHC 1500 skutecznie przedłuża wytrzymałość łożysk w ciężkich prasach walcowych. Mobilith SHC 1500 gwarantuje także znakomitą pracę łożysk pieców obrotowych i łożysk wagonów do transportu żużla.
- Mobilith SHC 007 to smar klasy NLGI 00/ISO VG 460 na syntetycznym oleju bazowym. Jego zalecana temperatura pracy wynosi od -50°C* do 150 °C, z zachowaniem stosownych okresów wymiany smaru. Smar ten jest wykorzystywany głównie w skrzyniach biegów wypełnionych smarem pracujących w wysokich temperaturach, gdzie konwencjonalne półpłynne smary nie są w stanie zapewnić odpowiedniej żywotności smaru oraz w piastach kół w naczepach o dużym obciążeniu.

*Dane dotyczące pracy w niskich temperaturach podano na podstawie wyników dla ASTM D 1478 przy maksymalnych limitach 10000 / 1000 gcm przy rozruchu i po 1 godzinie pracy.

Specyfikacje i dopuszczenia

Seria Mobilith SHC spełnia lub przewyższa następujące wymagania: 100 220 221 460 1000 Special 1500 007
DIN 51825: (2004-06) KPHC 2N-40 KPHC 2N-30 - KPHC 1-2N-40 KPFHC 2N-30 KPHC 1-2N-30 -
DIN 51826: (2005-01) - - - - - - GPHC 00K-30

Typowa charakterystyka fizykochemiczna

 

Mobilith SHC Series  100  220 221 460 1000 Special 1500 007
Klasa konsystencji NLGI 2 2 1 1,5 2 1,5 00
Rodzaj zagęszczacza Kompleks litowy Kompleks litowy Kompleks litowy Kompleks litowy Kompleks litowy Kompleks litowy Kompleks litowy
Kolor czerwony Czerwony Jasno brązowy Czerwony Szaro-czarny Czerwony Czerwony
Penetracja robocza, 25ºC, ASTM D 217 280 280 325 305 280 305 415
Temp kroplenia, °C, ASTM D 2265 265 265 265 265 265 265 -
Lepkość oleju bazowego, ASTM D 445 cSt w temp. 40ºC 100 220 220 460 1000 1500 460
Aparat czterokulowy, ASTM D 2596, obciążenie spoiw, kg 250 250 250 250 620 250 250
Wymywanie wodą, ASTM D 1264 w temp. 79°C, % spadku masy Spadek 6 3 4 3 2,6 2,5 -
Ochrona przed rdzą, ASTM D 6138 Woda destylowana 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 -
Zapobieganie korozji, ASTM D 1743, klasa Spełnia Spełnia Spełnia Spełnia Spełnia Spełnia -
Aparat czterokulowy, ASTM D 2266, średnica skazy, mm 0,50 0,50 0,50 0,50 0,50 0,50 0,50
Moment obrotowy w niskich temperaturach, ASTM D 1478, Rozruch/po 1 godz. w jednostkach gcm i Test Tº 9520/2199 w temp. -50ºC 4361/836 @ -40 ºC ---- 9060/2944 @ -40 ºC ---- 1874/‹1000 w temp. -20ºC ----
U.S. Mobility, AM-S 1390, -18 ºC, gms/min 20,0 11,0 ---- 5,0 ---- 3,0 ----


Źródło: www.mobil.pl

Parametry
Podstawowe
Olej bazowy:Syntetyczny PAG
Klasa konsystencji:NLGI 2
Zagęszczacz:Litowy kompleks
Komentarze
Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również